Kira duit raya anak

Dulu masa kecik2, aktiviti paling seronok lepas raya mestilah kira duit raya. Sekarang berseronok dengan kira duit anak2 pulak kahkah.

Duit raya tiga beradik

Alhamdulillah duit raya diorang cukup buat beli emas 1 gram. So mami cepat2 beli emas edisi raya. 

1 gram edisi raya 2017

Aichan n hana pakat pilih yang kartun background hijau. Adik aqil mane2 pun boleh😂, so mami bagi yang same juga lah.

Mula2 hana tak puas hati bila mami ambik duit kertas dia, tapi lepas bagitau duit tu nanti nak buat beli emas, dia pun okei dah haha.

Yeayy dah dapat sekeping sorang Alhamdulillah

Terima kasih nenek, tokpa, tokwan, tokki dan acik2 yang bagi kami duit raya. Tahun depan bagi lagi ye hihihi.

Kawan2 simpan duit raya camane? Masukkan dalam bank ke? Kalau nak simpan emas macam kami jugak, cepat2 kontek mami kami tau😘

#GoldSilverSaver #TabunganMasaDepan

Advertisements

2 thoughts on “Kira duit raya anak

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s