Misi hunting baju raya selesai

P_20170613_133841

Macam2 tona baju raya kite hihi

Akhirnya dah dapat semua baju raya ayah mami dan anak2. Macam2 tona biru yang ada hihi. Kak imm juga berjaya cari blouse yang sesuai dijadikan baju raya, dan sesuai juga dilenjan selepas raya sehingga lunyai. Yess i like sangat.

Baju aichan n hana je kena alter sikit. Tangannya panjang gilos. Dah jadi macan tangan baju hantu cina yang lompat toing2 tu. (Korang google la gambar hantu cina tengok tangan baju dia hahaha)

Sambil membelek2 baju raya, baru sedar halamakk lagi 12 hari nak raya rupanya.

Hakak mengalami hormon haywire sejak awal Ramadhan. Mencanak2 jerawat naik kat jawline kite. Pastu balik kampung, tak disiplin pulak makan vitamins. Memang tak suruts la cik J tu.

Ishhh takleh jadi ni. Kan haritu dah berazam nak beraya dengan kulit floless, kena rajin2 telan vita C dengan Collagen balik.

IMG_20170613_111846_345

Korang yang ada masalah jerawat sekarang cepat2 telan vita C tau. N tambah collagen bagi parut jerawat cepat pudar.

Semoga kulit kita (ehh kak imm sorang sebab kak imm dah start makan vita C n collagen. Korang tak makan hahhaa) makin pulih dan elok kembali. Aminn

Korang dah ade baju raya?

Advertisements

3 thoughts on “Misi hunting baju raya selesai

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s