INI AQIL PUNYA PASAL

Aqil sorok sepit kuku!

PhotoGrid_1495812444494

Okei korang panggil benda ni ape?

Kak imm rasa mostly ore kelate panggil ngacik kuku @ ngepit kuku. Kak imm pernah cuba mengubahnya, namun mulut ini tetap juga sebut sepit kuku haha.

Kisahnya aqil sorok sepit kuku. (Kunci kereta n kunci rumah pun dia sorok mane entah). Cari2 tak jumpa, akhirnya jangkau seminggu juga kami tak potong kuku.

Tadi kak imm dah rimas dah tak sabar sebab aqil suka cubit mami. Maka sampai dungun, kami pegi watson semata2 nak beli sepit kuku hihi.

Jumpalah sepit kuku dekat watson tapi harganya RM 18.90. Pergghh kak imm rasa tak baloi lah bayar sebanyak tu untuk sebuah makhluk bernama sepit kuku. End up kami tak beli sepit kuku tapi terbeli benda lain. Kahhh 😑

Masuk supermarket name Ria Mart, ade je sepit kuku RM 1.89. Hahahah boleh beli 10 biji.

Sambil beli sepit kuku, kak imm terimbau pulak kisah 19 tahun dulu.

Kak imm baru form 1. Hujung minggu keluar outing ke plaza kotaraya JB. Masuk watson nak beli toiletries. Pastu kak imm beli sikat warna biru. Pada tag yang sedikit terkoyak ada tulis 109. Seringgit sembilan sen kot, lalu kak imm bawak pegi kaunter nak bayar.

Total kena bayar jadi 2 angka. Terkejut kita. Sekali tengok resit, cisss menatang sikat biru bodo2 tu berharga RM 10.90😭😭😭

Nasib baiklah alah membeli menang memakai. Sikat biru bodo2 itu kak imm pakai sampai habis form 5. Bawak ke UM 2 tahun dan bawa ke jepun juga. Pastu kak imm dah tak ingat mane sikat tu pergi.

Hiii sori korang yang baca cerita ini sampai habis. Takde manfaat langsung😂.

Tapi sekarang kak imm dah gembira kuku kami anak beranak dah pendek haha.

Jom tidur, esok nak bangun awal sahur.

Korang yang belum ada supplement berpuasa dengan perkasa, pm kak imm ekk. Esok kita reply.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s