Tanggungjawab semakin besar

En suami dah bawak balik smock berwarna baru nampaknya. Alhamdulillah dah naik satu pangkat. Omedetou ayah.

Seiring kenaikan pangkat, makin bertambah tanggungjawab. Masa kerja makin panjang. Kalau dulu pukul 5.20 dah sampai rumah, sekarang pukul 8 belum tentu boleh balik lagi hihu.

Gambatte ayah, kami doakan ayah sentiasa berjaya dan kerja ayah diberkati. Semoga dengan kegigihan ayah kerja, keluarga kita murah rezeki😘

As for now, kesibukan ayah bermaksud rombakan sistem bisnes. Selagi mami takboleh drive sendiri bersama anak2, selagi tu lah takde pos2 barang sendiri hihi.

Syukur Alhamdulillah mami buat bisnes berteam macam ni. Support sistem kita kuat. Mami dok rumah klik2 order je. Nak supplement, Shaklee tolong poskan. Nak emas, master stokist powergold poskan. Sambil lipat baju pun boleh berbisnes.

Cukup bulan, bonus masuk, mami buat beli emas haha😘

Advertisements

One thought on “Tanggungjawab semakin besar

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s