Aktiviti hari cuti

Ayah la cuti, mami 24 jam seminggu keje sokmo heheh.

Dah jadi rutin sejak awal2 kawen lagi, kalau cuti ayah n mami akan pegi taman tg. anis. Sampai ke beranak tiga, kami masih setia lagi mengunjungi taman tu. (Sebab dah takde tempat lain nak pegi sebenarnya😥)

Pagi tadi anak2 bangun lewat, so kita beli breakfast dulu then makan kat taman. Harini orang lain keje, so tenang la jugak taman tu. Bentang tikar makan nasi kerabu pun takde la segan sangat haha.

Hebat lalat tu enteprem gamba nasi. Dia tgh terbang. Tengok balik baru perasan ehh ada lalat dalam gamba ni haha.

Ayah layan anak2 main gelonsor, mami layan diri makan nasi kerabu. hihi.

macam sama, macam tak serupa. tempat sama, bezanya aichan dah datang sini puluh2 kali, aqil baru belas2 kali😪

Belek2 gambar hana, jumpa jugak yang gayanya lebih kurang dengan aqil.

Hana umur setahun lebih dah boleh berjalan masa ni.

Ehh aqil dah bangun, dia tidur petang kol 6 tadi. 

Jya ne.

Advertisements

3 comments

  1. Hihi…kat taman ni boleh kasi anak bebas berlari ye Imm. Ada anak kecik mmg gitulah Imm…yg penting depa puas bermain. Kita pulak puas makan hihi….

    Like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s