Baju bajan menggunung

Benda yang paling saya tak suka lepas bercuti ialah, keluarkan baju dari beg. Hadoii malas sungguh tau dak.

Kalau balik rumah nenek hujung minggu ok lagi sebab bawak sikit je baju. Kalau yang cuti panjang tu, 2 luggage baju kitorang bawak hihi. (ok saya memang tak pandai nak packing, so memang akan bawak sebanyak2nya baju yang ada nggiiihiii)

Padahal dah balik rumah 3 hari dah, baju2 dok tersimpan elok lagi dalam beg. Kita pakai mana2 yang ade kat luar dulu lah ye. Dah takde baju kang, kite korek la beg tu nanti. Ehehhh.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s