Asek minum manis2 je haiahh

perghh seriously saya asek minum minuman manis dan sejuk je,,
orang kata nnt makin teruk sakit tulang kan,,
pastu kebarangkalian nak dapat gdm tuh tinggi,,
tp mmg x lalu gile lah telan air masak biasa,,
malam2 je saya banyak minum air masak,,
sebelum tidur dah prepare sebotol air kecik tepi bantal,,
guna sippy bottle budak2 haha,,
senang,, dahaga sedut je dalam gelap,,
mmg tgh2 malam saya akan jaga 4,5 kali minum air,,
dahaga gile, tambah2 hana still menyusu lagi malam2,,
kadang2 2,3 kali dia menyusu,,
nak wean off cane lah budak hana ni,,
saya try sekali letak nescafe dkat nen,,
dia mmg tak hisap,, tp sampai kol 2 xleh tidur,,
gian x dapat nenen smpai xleh tidur tau,,
kesian,, tpaksa basuh n bagi nyusu,,
baru tertidur,,
tp nampak gaya dah kena usaha keras percubaan cerai susu ni,,
sbab breast saya macam dah mula sakit,,
nipple mmg rasa berbisa gile bile dia nyusu,,
hmmm kna study cara wean off yg x stresskan saya,
juga x stresskan hana..

imm,
28/07/2015
14:50

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s