Harapnya berterusan, insyaAllah

Saya sangat stress bila tengok gambar raya..
Kusam gileee muka acik (T_____T)
Tu gambar jauh tau.. kalau kita zoom dekat2, macam ni lah kulit saya masa bulan 7 ritu..

teruk gile haaaa..
dengan menggelupas dan gatal kat jawline tu lagi..
bintik2 blackhead banyaakkkk gilee..
tu yang merah2 tu sebab saya picit la haha,,
iols xleh dgn blackhead ni geraammm,,
memang tangan tak duduk diam memicit dan mengutis huhu,,
(ni kes makan macam2 di hari raya pun jd penyumbang jugek hihi)
stress acik yang menyangka diri ini gorjes,,
tapi rupanya kulit muka macam kulit biawak hahaha

Maka lepas dapat gaji bulan 8, terus kita pegi beli ESP haha..
lama tinggal sejak bulan 6 ritu,,
bajet lari oitt..roadtax kete pun bulan 6,,
tiba2 bulan 7 kena pindah rumah pulak,,
tambah dengan hp rosak pulak..
perghhh mencabar sungguh mase tu,,
Alhamdulillah sekarang dah lega sikit,,
Dah ada ESP, kita pun shake lah ESP setiap pagi,,
Satu lagi regim kecantikan yang dibuat ialah BERMASKER..
fuhhh tak tipu, masker ni memang sangat sangat sangat membantu,,
saya hancurkan alfalfa dan garlic buat bedak sejuk panas,,
panas gile weiii garlic tu,,
lepas pokpok dekat muka,
tala muka depan kipas sebab pedih n panas hihi,,
hasilnya jerawat cepat kecut,,
jerawat yang macam baru nak keluar pun bantut xsmpat besar,,
masa tidur pun kulit tak berminyak dah..
sukaaaaaa sangat.
(tahap suka tu sampaikan kalau tertidur awal mase tidurkan adik hana, tp belum bermasker, saya sanggup bangun kol3 pagi menumbuk alfalfa dan garlic hihihi)
selepas sebulan amalkan ESP dengan masker ni,,
hasilnya Alhamdulillah Alhamdulillah Alhamdulillah

jerawat dah slowly berkurang,
bintik2 blackhead pun dah kuuuranngg sangat,,
whitehead tajam2 kat hidung pun dah tak rase sangat,,
pori pun dah kecik,,
paling teruja bila tengok gambar hari majlis ayahcu kawen..

Alhamdulillah selesai masalah (harapnya lah)..
Korang yang ada masalah kulit nak cuba kaedah yg saya cuba ni tak?
meh2 pm kita cerita secara detail jadual saya minum ESP dan cara saya apply masker tu,,

Bulan ni promo ESP buy 6 free 1 tau..

imm, 017 9191 671

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s