Tula sapa suruh tido siang – part 2

Pengajaran : takleh tidur kalau anak2 tak tidur huhu..
Bila terjaga tuh senyap je dua beradik,,
tengok2 ade kat bilik sebelah “menjahit manik”
hoiiiiiii
manik2 labuci saya asing2kan ikut warna dalam sewing box,,
habis dituang keluar campur aduk semua and main baling2,,
dekat badan masing2 dah melekat2 labuci berkilat2 anak2ku,,
tak kuasa lah nak mengutip manik2 halus mulus tu semua,,
sebaiklah saya takde plan nak menjahit manik kat mana2 baju,,
so,, kita sapu2 ke tong sampah je lah semuanya nnt,,
nak jahit manik kang, beli baru je lah (T________T)

Advertisements

4 thoughts on “Tula sapa suruh tido siang – part 2

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s