Sama tapi tak serupa

sebelum ni mereka berdua tak pernah kembang serentak,,
so saya tak perasan lgsung bahawa mereka bukan adik beradik haha..
warna sama je ha ingatkan dari pokok sama,,
semalam dorang kembang serentak so baru perasaan dorang agak berbeza,,
tertonggeng kita dok buat analisis haha,,
hana ikut turun laman kol 10 tu,,
last2 surrender sebab panas hihi..
“mami, ale adik anas nii”
“kalau panas pegi masuk rumah, mami nak buat “keja sekolah” mami ni”

explaination :
asal mami pegang hp n buat keja ape2 je lah, mami akan cakap “jangan kacau, mami nak buat keje sekolah kejap” hihih

hasil dari analisis mami semalam, rupanya kita ade 2 species ros jepun sama warna lain sifat,,
sebelah kiri dinamakan mulan,
sebelah kanan dinamakan grandi isabella,,
hammboii name kelass..
grandi isabella lebih besar dan kmbang cantik,,
mulan kembang mangkuk,,
tp grandi isabella cepat layu, belum petang dah kecut,,
mulan lame sikit, petang kol 4 masih terbuka kelopak die..
sekian analisis dari laman kita hahahah

Advertisements

2 thoughts on “Sama tapi tak serupa

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s