kek pisang yang tak rasa pisang

td kita buat kek pisang,,
amek resepi butter kek mamatiamia,,
pastu kita tambah je pisang haha
dah siap makan panas2 hiii,,
tapi takde rasa pisang pun,,
rasa macam dah letak setandan banyak pisang,,
mungkin sbb pisang x masak gebu lagi,,
ade rase masam2 lagi pisangnya tu hikhik,,
oleh sebab sentap kek pisang tak rasa pisang,,
malas la nak tunjuk sini,,
btw dah habis 1/4 kita buat breakfast dengan anak2..
hikhik

Advertisements

2 thoughts on “kek pisang yang tak rasa pisang

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s