Mari belajar nama bunga

tsubaki tu saya belum pernah lagi jumpa kat mesia,,
xtau boleh hidup ke tak..
kalau boleh hidup, nak jugak letak kat laman kite hihi,,
tsutsuji boleh hidup kat sini,,
orang panggil azalea,,
saya lagi suka tsubaki sbab die mcm onnarashii gitu,,
onnarashii tu maksudnya penuh dgn sifat kewanitaan, lemah gemalai, anggun.
haaaaa pepandai je aku translate
sape ada nampak tsubaki boleh betau saye ye..
nak nak nakk..

~next anak pompuan saya nak letak nama camellia la..pastu panggil tsubaki hahaha~

Advertisements

2 thoughts on “Mari belajar nama bunga

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s