Rumah berkubang lana

maksudnye bersepah-sepah extreme level hihi
dua beradik tu dah makin aktif buat sepah,,
aichan sepahkan mainan depan tv,,
adik hana sepahkan bekas2 kat dapur,,
kemas2 x sampai 5 minit nnt bersepah balik..
saya propose kat en suami nak pagar,,
kita letak mereka berdua dalam pagar,,
haaa main kat situ nak sepahkan ke sukahati,,
hikhikhik,,

blog pun berkubang lana jugak,,
ingat nak guna template n layout lame,,
pastu berminat layout baru jugak,,
tp kalau edit template guna mobile data,,
mau terguna 3g terus hihi..
bazir je lah..
kita tunggu weekend kang balik kg ayah,,
seperti biasa, pergunakan streamyx tokwan sebaik mungkin hikhik

so ,sementara itu sabarlah dulu ye dgn rumah2 yang berkubang ini..
tersepak mainan, kite kuis2 denga kaki dulu ahakkss

Advertisements

5 thoughts on “Rumah berkubang lana

  1. Kadang kita rimas bila rumah sepah dgn mainan tapi bila rumah kemas tak ada yg main kerana mereka tak sihat lagilah hati tak senang. Mudah kata, sediakan bakul khas buat mereka Imm. Jadi lepas main dia akan masukkan dlm bakul. Beli yg besar 3-4 biji senang hihi…

    ps: Kakak tapi suka yg layout ini Imm..

    Like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s