saya dapat miso package yeayy

ingat tak ga sempena merdeka by mamaka0ri haritu?
saya dapat miso package yang disponsor oleh kak rai ourkizuna,,
yeahhh Alhamdulillah,,
doumo arigatou mamakaori n kak rai hihihi

ade miso paste, konbu, katto wakame, katsuo bushi

dulu pernah pesan miso paste dari kawan jepun yg keje kilang en suami,,
skang si suemitsu tu dah jarang dtg kilang sini,,
maka kami pun dah takboleh memesan la ape2,,
segan pun satu hal haha,,
so, excited sangat dapat miso package kak rai ni,,
senang dapat package gini,,
complete dah boleh campak2 lebur dlm peyuk,,
tadaaa jadi miso soup,,
ehhh tipu je campak2,,
sile rujuk resepi miso soup kat blog kak rai ye,,
confirm menjadi miso soup kite
yeyeayy boleh buat misoshiru la pasni,,
makan dengan yaki salmon,,
sebelum tu kna g beli beras jepun dulu hihi,,
nanti dah buat, saya tayang gambo miso soup pulak ye,,(muka berlagak)
((ko pehal nak buat muka berlagak hahaha))
sape2 nak miliki(wah perkataan) miso package mcm saya punya ni,,
boleh pg terjah blog kak rai ye..OURKIZUNA

Advertisements

One thought on “saya dapat miso package yeayy

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s