Pengaruh persekitaran aka tv

sesungguhnya aichan xde kawan,,
kawan seharian aichan hanyalah mami dan adik hana,,
kalau nak kate pengaruh rakan sebaya, memang takde la kan,,
tapi saikin (sejak akhir2 ini) dah pandai guna kau aku,,
nampak sangat terpengaruh dengan cite upin ipin haaiii lahhh
selamba je tanye , hei mami kau basuh baju ke tu?
hamboiiii budak ni,,
kalau die berkau2, saya terus tegur,
x boleh cakap kau dengan mami, nnt Allah potong mulut aisya,,
die takut n faham x boleh cakap lg,,
tp kadang2 terkeluar jugak,,
“mami, kau buat ape tu?”
eiiiiyyy geram

Advertisements

One thought on “Pengaruh persekitaran aka tv

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s